,

Opróżniamy nasze kosmetyczki: kosmetyki do pielęgnacji twarzy

14.8.16

Cześć. :)
W drugim tygodniu wyzwania z Trusted Cosmetics przedstawię Wam kosmetyki najczęściej przeze mnie używane do pielęgnacji twarzy. Produkty niżej wymienione w moim odczuciu są naprawdę godne polecenia, zwłaszcza dla osób posiadających cerę tłustą, trądzikową.


Pierwsze miejsce moich ulubieńców zajmuje żel do mycia skóry trądzikowej od Cera PLUS Solutions. Ten produkt ma zastosowanie codzienne (rano i wieczorem). Jako jeden z niewielu nie podrażnia mojej skóry, oczyszcza ją w pełni. Po każdym użyciu daje uczucie świeżości i nawilżenia. Godny polecenia jest również żel do mycia twarzy peelingująco-rewitalizujący Fruit Energy od Garniera.



Kremy od Cera PLUS czy też od AA Therapy lekko matują cerę, poprawiają kondycję, sprawiają że po nałożeniu buzia jest wypoczęta, świeża. Nie pozostawiają uczucia lepkości. Szybkie wchłanianie się produktu pozwala na zastosowanie pod makijaż.



Maseczka z glinką do cery trądzikowej jest stosowana przeze mnie średnio co tydzień bądź dwa tygodnie. Testowałam wiele maseczek, między innymi od Nivea, Under Twenty, Ziaji, AA Therapy itd. Jedyne, które przypadły mi do gustu to właśnie od Cery PLUS oraz maseczka do skóry z niedoskonałościami od Siarkowej Mocy. Obie maseczki nie wywołują podrażnień, głęboko oczyszczają skórę, mają efekt chłodzący, zamykają pory.
Cała seria od Cera PLUS Solutions oraz AA Therapy dostępna jest w aptekach lub sklepach internetowych.


Ze względu na to, że moja cera jest skłonna do trądziku dodatkowo co wieczór stosuję tonik oczyszczający Stay Clear od Nivea. Do pielęgnacji oczu używam naprzemiennie płyn micelarny od Nivea i chusteczki od Blepheye.
Jeśli chodzi o mleczko do demakijażu to jeszcze żadne przeze mnie stosowane nie jest godne polecenia... Przy każdym podejściu użycia jakiegokolwiek mleczka męczyłam się z nadmiernym łzawieniem i pieczeniem oczu. 
  
Pozdrawiam :)


mogą Ci się także spodobać..

3 komentarze

  1. Posiadam kremik od Cera Plus jednak wersję dla cery naczynkowej. Fajnie nawilża, ale poza tym nie jest rewelacją. Nad serią do cery trądzikowej się zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego z nich nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam kiedyś tego toniku - obiecywałam sobie, że do niego wrócę, a póki co guzik :(

    OdpowiedzUsuń

Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej kopiowanie zdjęć mojego autorstwa jest niezgodne z prawem. Zamieszczane przeze mnie zdjęcia są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie - przetwarzanie.
Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170

Obserwatorzy