, ,

Opróżniamy nasze kosmetyczki: Co zawiera Twoja kosmetyczka?

2.8.16

Witajcie Kochani!
Zostałam zaproszona do wzięcia udziału w blogerskim wyzwaniu Opróżniamy nasze kosmetyczki zorganizowanym przez Trusted Cosmetics. Akcja trwa sześć tygodni. W każdym tygodniu publikujemy post dotyczący danej kategorii. Dzięki temu będziecie mieli okazję poznać moje ulubione kosmetyki i może znaleźć coś dla siebie. :)

Dziś część pierwsza, czyli: Co zawiera Twoja kosmetyczka?
W mojej kosmetyczce można znaleźć różne produkty do użytku codziennego i nie tylko. Zdecydowaną przewagę w ilości mają rzeczy, które stosuję do makijażu. Muszę przyznać, że mam słabość do kosmetyków typu cienie do powiek, pomadki/szminki/błyszczyki do ust itp., ponieważ w moim odczuciu tego nigdy nie jest za wiele. :)


 Moi ulubieńcy to m.in.:

Pielęgnacja ciała:
  • żele pod prysznic od Palmolive/BingoSpa/Nivea,
  • krem do rąk błyskawicznie nawilżający od Nivea (polecany na lato),
  • antyperspiranty w kulce od Nivea/Dove,


Pielęgnacja włosów:
  • czekoladowa maska do włosów od Kallosa,
  • szampon + odżywka do włosów Long Care & Repair od Nivea, 
Pielęgnacja twarzy:
  • chusteczki do zmywania makijażu i pielęgnacji oka od Blepheye, 
  • krem do skóry trądzikowej od Cera PLUS Solutions,
  • żel do mycia skóry trądzikowej od Cera PLUS Solutions,


Perfumy:
  • woda toaletowa My Secret od B.U.,
  • woda perfumowana Midnight Heat od Beyonce,
  • woda perfumowana Aqua Bella od La Rive, 


Makijaż:
  • cienie do powiek od Sleek/Bourjois/Bell,
  • cień do powiek w kremie COLOR TATTOO 24HR od Maybelline,
  • baza pod cienie do powiek od Bell,
  • bronzer + rozświetlacz od Sleek,
  • eyeliner master GRAPHIC od Maybelline,
  • nawilżająca pomadka do ust HYPOAllergenic od Bell, 
  • tusz do rzęs Twist UP the Volume Ultra Black od Bourgeois. 


W następnym poście zaprezentuję bardziej szczegółowo kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Przedstawię te godne polecenia przeze mnie oraz te których napewno nie polecam.
Do zobaczenia! :)

mogą Ci się także spodobać..

7 komentarze

  1. o wow! Jakie pokaźne zbiory, jestem naprawdę pod wrażeniem. Ja zaprezentowałam w swojej kosmetyczce moich ulubieńców (wpis już na blogu :) ), ponieważ również biorę udział w tym wyzwaniu :] Widzę, że u Ciebie również wiele kosmetyków marki Nivea :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaźna kolekcja, robi wrażenie :) I jaka organizacja! :) Też biorę udział w tym wyzwaniu, zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo tego i osobiście też mam w swojej kolekcji dwie palety cieni od sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam ten szampon waniliowy kallos i jest beznadziejny. leży i miejsce zajmuje :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to prawda szampon rewelacji nie robi. :/
      w moje włosy nie idzie po nim wbić grzebienia, natomiast maski zwłaszcza czekoladowa mi służy. :)

      Usuń
  5. duuużoo tego! :) P.S. mamy takie samo nazwisko, Kocie :)

    OdpowiedzUsuń

Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej kopiowanie zdjęć mojego autorstwa jest niezgodne z prawem. Zamieszczane przeze mnie zdjęcia są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie - przetwarzanie.
Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170

Obserwatorzy