Sleek MakeUP i-Divine Ultra Mattes V1

25.8.15

Hej Kochani! :)
Miesiąc temu wpadłam przypadkiem na firmę Sleek, która produkuje kosmetyki - cienie do powiek, róże, eyelinery, szminki itd.. Z tego co słyszałam i wyczytałam na internecie produkty godne są uwagi.
Tak się złożyło, że paletę, którą Wam przedstawiam wygrałam na aukcji w miarę fajnej cenie. Ze względu na ciepłe wakacyjne dni szukałam cieni w kolorach - żółtych, pomarańczowych, zielonych, niebieskich oraz różowych. Właśnie ta paletka posiadała wszystkie te kolory jakie chciałam. W dodatku każdy kolor jest wysoce matowy.
Nawiązując jeszcze do samej firmy Sleek, a dokładniej do palet cieni to jest naprawdę szeroki zakres produkcji różnych kolorów (matowych, perłowych oraz z drobinkami brokatu). 

Cena ok.: 40zł / 12x1.1g


Skład: Mica, Talc, Paraffinum liquidum, Magnesium Stearate, Ethylhexyl Palmitate, Dimethicone, Propylparaben, Methylparaben.


Kolory wchodzące w skład palety to:
- niebieskie: CHILL, BOLT
- zielone: CRICKET, DRAGON FLY
- różowe: FLOSS, PUCKER, POUT
- fiolety: SUGARLITE
- żółte: BAMM!
- pomarańczowe: STRIKE
- szare: CRETE
- białe: POW!


Dostępne wersje palet cieni do powiek Sleek Make Up, I - Divine Palette:
- ENCHANTED FOREST
- DELL MAR II
- AU NATUREL
- OH SO SPECIAL
- VINTAGE ROMANCE
- STORM
- GARDEN OF EDEN
- SUNSET
- V2
- CALM BEFORE THE STORM
- BAD GIRL
- ACID
- V1
- ORIGINAL
- SNAP SHOT


Komentarz:
Paleta zawiera 12 kolorów cieni, z czego każdy po 1.1g. Cienie mają miękką konsystencję, są w pełni matowe, nie za ładnie pachną. Szczerze mogę się przyznać do błędu, że dopóki nie wypróbowałam tych cieni na sobie nie wiedziałam co to jest naprawdę dobra pigmentacja cienia. Każdy cień w palecie wystarczy delikatnie dotknąć pędzelkiem/aplikatorem (jak kto woli) by uzyskać kolor. Jeśli ktoś jest przyzwyczajony do tańszych, gorszych jakościowo firm, gdzie, by uzyskać zadowalający efekt trzeba wywalić na powiekę pół zakupionego cienia to przy pierwszych paru użyciach może zdziwić go intensywność makijażu. Trwale trzymają się na powiece. W środku znajduje się także lusterko, dzięki któremu możemy poprawić swój makijaż nawet, gdy nie ma Nas w domu. POLECAM! :)
Opakowanie jak na dwanaście kolorów nie jest duże (wys. 14cm, szer.7,5cm), średnica jednego cienia to 2,1cm. Trudno się otwiera. 
Na jesień planuję zakup kolejnej palety cieni firmy Sleek w odcieniach beżu, brązu może szarości. :)


Podsumowując:

Produkt 1:
+ miękkie
+ matowe
+ zawartość kolorystyczna palety
+ bardzo dobra pigmentacja
+ intensywne, wyraziste
+ trwałe
+ małe, poręczne
+ lusterko

- nie za ładnie pachną
- trudność z otwieraniem
Ocena: 5/5



mogą Ci się także spodobać..

0 komentarze

Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej kopiowanie zdjęć mojego autorstwa jest niezgodne z prawem. Zamieszczane przeze mnie zdjęcia są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie - przetwarzanie.
Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170

Obserwatorzy