Olia 3.0 - BARDZO CIEMNY BRĄZ

4.8.15

Hej! :)

Wracamy znów do tematu o farbowaniu włosów. Wcześniej używana przeze mnie Londa w kolorze Ciemny brąz nie do końca się spisała. Zrezygnowałam z niej głównie przez to, że zaczęło mi wypadać coraz więcej włosów. Zaniepokoiłam się tym i postanowiłam wypróbować Olie - farbę, która nie zwiera amoniaku, przez co nie odrzuca zapachem oraz w dodatku jest z olejkami odżywiającymi każdy włos. :)

1. Garnier Olia (3.0 BARDZO CIEMNY BRĄZ) - Trwała koloryzacja. 60% skoncentrowanych olejków. Wzbogacona naturalnymi olejkami kwiatowymi. BEZ AMONIAKU. Niespływający z włosów aksamitny krem. Delikatny kwiatowy zapach. 
- Maksymalnie nasycony kolor
- 100% pokrycia siwych włosów
- Zdrowiej wyglądające włosy
- Optymalny komfort skóry głowy

Jedno pudełko zawiera: 
- Tubkę kremu utleniającego - 60g
- Tubkę z kremem koloryzującym - 60g
- Maskę do włosów Jedwabista Miękkość i Blask (tzw. odżywka do włosów) - 40ml
- Parę rękawiczek, instrukcja użycia




Komentarz:
Po zmieszaniu kremu koloryzującego z utleniaczem farba ma kremową konsystencję. Ma przyjemny zapach. Nie ma w sobie amoniaku. Łatwo się rozprowadza, nie spływa z włosów. W fazie początkowej po nałożeniu na skórę głowy odczułam lekkie szczypanie, natomiast w późniejszych etapach farbowania szczypanie w pełni zanikło. 
Olia zdecydowanie pielęgnuje włosy, zdają się o wiele zdrowsze, nie zniszczone. Odżywka, która jest dołączona do opakowania idealnie wygładza (prostuje) włosy, więc jeśli ktoś używa na co dzień prostownicy do włosów to z pewnością będzie mógł dać jej chwilę odpocząć. ;)
Z moich obserwacji wypadanie włosów minimalnie się zmniejszyło, aczkolwiek tak naprawdę trzeba dłuższego okresu czasu by całkowicie temu zapobiec. 
Dostępność : drogerie, supermarkety

Podsumowując:

Produkt 1:
BEZ AMONIAKU
+ kremowa konsystencja
+ łatwo się rozprowadza
+ pielęgnuje włosy, daje wrażenie zdrowszych
+ odżywia
+ wygładzająca odżywka
+ ładny zapach
+ nie spływa z włosów

- w fazie początkowej po nałożeniu na skórę głowy lekko piecze
Ocena: 4.7/5






Porównując: 
Farba z firmy Londa:
- jakościowo : gorsza
- konsystencja : lekka ciapka
- cena : ok. 14 zł / 1 szt.
- nieprzyjemny zapach amoniaku
- ładnie pachnąca odżywka po farbowaniu
- rozprowadzanie : średnie

Farba z firmy Garnier Olia:
- jakościowo : lepsza
- konsystencja : krem
- cena : ok. 20zł / 1 szt.
- bez amoniaku
- większa objętość farby
- ładnie pachnąca, idealnie wygładzająca odżywka po farbowaniu
- rozprowadzanie : dobre

Gdybym osobiście miała polecić jedną z nich zdecydowanie wybrałabym Olie od Garniera. :)

mogą Ci się także spodobać..

0 komentarze

Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej kopiowanie zdjęć mojego autorstwa jest niezgodne z prawem. Zamieszczane przeze mnie zdjęcia są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie - przetwarzanie.
Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170

Obserwatorzy