, ,

Tylko kilka sekund dzieli Cię od pięknych rzęs dzięki LashVolution! - Połowa kuracji

3.8.17

Przyszedł czas na podsumowanie efektów w połowie kuracji serum pobudzającego wzrost rzęs od LashVolution. Mimo, że nigdy nie narzekałam a swoje rzęsy postanowiłam podjąć się przetestowaniu tego kosmetyku na własnych oczach. Od samego początku producent zrobił na mnie zachęcające wrażenie zaczynając od jakości i estetyki wykonania produktu, a kończąc na obietnicach typu "87% dłuższe rzęsy". Byłam bardzo ciekawa efektów! 


Minął mi już drugi miesiąc codziennego stosowania tego cuda i sądzę, że efekty są zniewalające. Zdjęcia, które robiłam do porównania robione były po 6 tygodniach stosowania. Na co dzień, patrząc w lustro widziałam wyraźną poprawę kondycji moich rzęs. Zdecydowanie się zagęściły i delikatnie wydłużyły. Przede wszystkim warto wspomnieć o tym, że mimo licznych problemach z alergią w okresie letnim odżywka nie uczuliła mnie, ani nie podrażniła w jakikolwiek sposób. 
Gdy nadszedł dzień mierzenia, robiąc i porównując zdjęcie z okresu początkowego naprawdę byłam bardzo mile zaskoczona tym co zobaczyłam - EFEKT WOW! Piękne, długie i gęste rzęsy!
Po lewej stronie widzimy jak wyglądały moje rzęsy gdy rozpoczynałam kurację, po prawej efektu po 6 tygodniach.

mogą Ci się także spodobać..

1 komentarze

Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej kopiowanie zdjęć mojego autorstwa jest niezgodne z prawem. Zamieszczane przeze mnie zdjęcia są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie - przetwarzanie.
Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170

Obserwatorzy