,

KOBO i WIBO - kosmetyki do konturowania twarzy

3.8.17

Nie od dziś wiadomo, że konturowanie twarzy makijażem - inaczej modelowanie, wyszczupla i nadaje wymarzony kształt naszej buzi za pomocą kosmetyków takich jak podkład, korektor, rozświetlacz i bronzer. Jest to trik dostosowany dla każdego wykończenia makijażu. Świetnie sprawdza się na wieczorowe wyjścia i imprezy, ponieważ jest wyrazisty. 
Przed przystąpieniem do konturowania warto określić kształt swojej twarzy (trójkątna, kwadratowa, okrągła, podłużna) oraz partie, które chcemy ukryć. Dla wszystkich typów cery sposób konturowania jest podobny, lecz najważniejszą zasadą w tym wszystkim jest: "Rozjaśnij, jeśli chcesz pokazać; przyciemnij, jeśli chcesz ukryć".



Skoro już wiemy na co zwrócić uwagę w technice konturowania twarzy, przejdźmy teraz do porównania trzech róży do policzków z firmy wibo. Róż w kulkach Sun Touch jest w postaci kuleczek w kolorze perłowym. Produkt łatwo się nakłada na policzki, delikatnie rozświetla, nadaje cerze świeży wygląd. Tworzy gładki naturalny efekt, który bardzo dobrze się prezentuje. W moim odczuciu kosmetyk jest jak najbardziej godny polecenia.



Ecstasy blusher... beznadzieja... nic więcej nie mogę na temat tych róży powiedzieć. Opakowanie - jedyny plus tego produktu, jest dosyć porządnie wykonane, czarne, zamykane na 'klik', a co najważniejsze wyposażone jest w niewielkie lustereczko.
Róże są strasznie wyraziste, wręcz przesadnie wyraziste. Liczne próby użycia niestety się nie sprawdziły. Choć, może to przez moją jasną karnację produkt zostawił ciemne plamy mojej twarzy, które raziły z daleka. Kosmetyk nie przypadł mi kompletnie go gustu...



FACE CONTOUR PALETTE jest jednym z najczęściej używanych przeze mnie kosmetyków do konturowania twarzy. Bronzery w dwóch różnych odcieniach pozwalają doskonale podkreślić kości policzkowe wraz z atutami naszej twarzy. Paleta obejmuje również rozświetlacz. Produkt daje aksamitne wykończenie makijażu codziennego. Kosmetyk jest dostępny jedynie w drogeriach Natura. Polecam!

mogą Ci się także spodobać..

1 komentarze

  1. Ja mam ten róż Ectasy tylko w najjaśniejszym odcieniu. I lubię go za to, ze daje efekt różu+rozświetlacza, ale faktycznie łatwo nim przesadzić.

    OdpowiedzUsuń

Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej kopiowanie zdjęć mojego autorstwa jest niezgodne z prawem. Zamieszczane przeze mnie zdjęcia są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie - przetwarzanie.
Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170

Obserwatorzy