,

PROJEKT: Zaplanuj dobrze swój tydzień!

18.10.15

Witajcie! :)
Dzisiejsza notka jest stworzona specjalnie dla osób, które mają trudności z codziennymi obowiązkami. Z racji tego, że sama do tego grona należę, postanowiłam zrobić tygodniowy kalendarz, który zatytułowałam "Zaplanuj dobrze swój tydzień!".  


Dlaczego tygodniowy? Otóż nie każdy z nas lubi wielkie zmiany z dnia na dzień. Niektórych może takie coś przerażać. Sama mam problem zmienić w sobie pewne nawyki, odmówić sobie rzeczy, które lubię i są dla mnie wygodne. Dlatego zdecydowałam, że lepiej będzie, jeśli wprowadzę na początek tygodniowy harmonogram. 


Tygodniowy kalendarz posiada co najmniej 8 pozycji na każdy dzień tygodnia, w których można wpisać swoje codzienne cele do wykonania. Jeśli robimy jakąś czynność monotonnie dzień w dzień  (ćwiczymy, sprzątamy, czytamy itd.) mamy na to osobną rubrykę, w której możemy wpisać dokładną godzinę. Dodatkowo na dole znajdują się dwie linijki na własne notatki. 
Polecam pod koniec tygodnia dokładnie zastanowić się nad tym jakie popełniliśmy przez ten tydzień błędy. Mam nadzieję, że dla wszystkich słabo zorganizowanych będzie to duża motywacja do działania i poprawy. :)


Tygodniowy Kalendarz "Zaplanuj dobrze swój tydzień!" jest do pobrania w dwóch kolorach:

Im większe zainteresowanie pomysłem, tym większa motywacja do dalszego działania! W razie jakichkolwiek pytań odnośnie Tygodniowego Kalendarza, bądź w razie nowych propozycji piszcie do mnie na llovelygloss@gmail.com. :)

mogą Ci się także spodobać..

0 komentarze

Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej kopiowanie zdjęć mojego autorstwa jest niezgodne z prawem. Zamieszczane przeze mnie zdjęcia są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie - przetwarzanie.
Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170

Obserwatorzy