Women's Day

8.3.15

Witajcie Kochani! 
Wraz z rozpoczęciem nowego tygodnia - Dniem Kobiet, musi z tej okazji, pojawić się nowy post! Ostatnio dobrze się bawiąc przy robieniu muffinek cieszyłam się, że będę mogła Wam zademonstrować efekt końcowy a potem zrobić sobie małą ucztę. Dziś z okazji Dnia Pań wybrałam się na miłą sesję, która była planowana przeze mnie od ponad 3 tygodni. Trochę miałam przez ten czas stresu, ze względu na bezsilność i to, że przez 2 tygodnie choroba mnie uziemiła w domu.. Nie cierpię tego, gdy nic nie mogę zrobić w sytuacjach kiedy właśnie bym najbardziej tego chciała. Niestety jestem osobą, która czasem lubi robić trochę na przekór losu. :)
Tak na marginesie to wszystkim Panią życzę wszystkiego dobrego w Naszym dniu! :)






mogą Ci się także spodobać..

0 komentarze

Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej kopiowanie zdjęć mojego autorstwa jest niezgodne z prawem. Zamieszczane przeze mnie zdjęcia są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie - przetwarzanie.
Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170

Obserwatorzy