Brenna

13.8.14

Witajcie Kochani!
Po dosyć długim nic nie pisaniu wreszcie nowy post! :)) Dzisiejsze zdjęcia są jeszcze z Brennej. :))
Przynajmniej w ostatnim czasie udało mi się przerobić DESIGN LLoVelyGloss'a taki jaki chciałam od dłuższego czasu. Różyczki w tle, nowy baner, czcionki, parę rzeczy zlikwidowałam całkowicie, a niektóre dodałam. Mam nadzieję, że nowy wygląd strony Wam się spodobał i byliście mile zaskoczeni.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć! :))













mogą Ci się także spodobać..

0 komentarze

Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej kopiowanie zdjęć mojego autorstwa jest niezgodne z prawem. Zamieszczane przeze mnie zdjęcia są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie - przetwarzanie.
Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170

Obserwatorzy