ZIAJA + Błyszczyki BOURJOIS

23.11.14

Witajcie Kochani! 

Nawet nie wiecie jak się cieszę, że w końcu mogę napisać notkę. W ostatnich tygodniach kompletnie nie potrafiłam znaleźć czasu, aby zająć się zdjęciami. Za każdym razem przytrafiała się jakaś przeciwność losu, która nie dała mi skupić się na jednej z najważniejszych dla mnie pasji, mianowicie pisaniu bloga. :)
W dzisiejszej notce chciałabym zademonstrować Wam rzeczy nabyte w ostatnim czasie przeze mnie. 

Naszła mnie ochota na zabawienie się w testerkę kosmetyków, więc jak się można domyślić pierwszym punktem tematycznym do tej notki będzie testowanie głównie błyszczyków Bourjois Paris EFFET 3D 8h ( kolory : Rouge electric nr. 54 & Rose dynamic nr. 56 ). Po za błyszczykami do mojej kolekcji kosmetyków dołączyła również seria z Ziaji - nuno ( maska z zieloną glinką ), kremy na dzień i na noc z liścimi manuki oraz krem BB o odcieniu naturalnym.







Drugim punktem są buty zimowe ocieplane ( martensy ) z firmy MC ARTHUR oraz dwie skórzane kurtki.











mogą Ci się także spodobać..

0 komentarze

Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej kopiowanie zdjęć mojego autorstwa jest niezgodne z prawem. Zamieszczane przeze mnie zdjęcia są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie - przetwarzanie.
Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170

Obserwatorzy